aimDLL VALORANT Ayarları
  1. Anasayfa
  2. Espor Haberleri

aimDLL VALORANT Ayarları

0

VALORANT First Strike Şampiyonu BBL Esports’un oyuncularından aimDLL‘in VALORANT ayarları. Profesyonel oyuncu Hüseyin “aimDLL” Kabişteke’nin crosshair ayarları.

Güncel ayarlardır. Aimdll Twitch yayından kontrol edilip hazırlanmıştır.

aimDLL VALORANT Ayarları

aimDLL, oyun tarzına uygun fare hassasiyeti, artı işareti stili ve diğer tuş bağlarının bir kombinasyonunu kullanır. İşte aimDLL’nin Valorant’ta kullandığı ayarlardan bazıları:

Erişebilirlik ayarları

Düşman Vurgu Rengi: Sarı (Kırmızı Körlüğü)

Fare ayarları

Hassasiyet – Hedefleme: 0,5
Yakınlaştırma Hassasiyet Çarpma: 1

Harita ayarları

Döndür : Döndür
Oyuncuyu Ortada Tut: Açık
Mini Harita Boyutu: 1,1
Mini Harita Yakınlaştırma: 0,9
Mini Harita Görüş Konileri: Açık

aimDLL VALORANT Ayarları
aimDLL VALORANT Ayarları

aimDLL Görüntü Ayarları

Aimdll, net ve keskin bir görüntü sağlayan 1280 x 960 (240 Hz) çözünürlüğe sahip tam ekran görüntüleme modunu kullanır. Bu çözünürlük, aimdll’nin oyun dünyasındaki düşmanlarını ve nesneleri kolaylıkla görmesini sağlar ve ona taktiksel bir avantaj sağlar.

Çözünürlük: 1280 x 960 (240 Hz)
Çok İzlekli Görselleştirme: Açık
Materyal Kalitesi: Düşük
Doku Kalitesi: Düşük
Ayrıntı Kalitesi: Düşük
Arayüz Kalitesi: Düşük
Vinyet: Kapalı
VSync: Kapalı
Kenar Yumuşatma: Hiçbiri
Eşyönsüz Filtreleme: 1x
Netliği Arttır: Açık
Bloom: Kapalı
Bozulma: Kapalı
Birinci Şahıs Gölgeler: Kapalı

aimDLL Crosshair Ayarları

Nişangâh Rengi: Kırmızı
Ana Çizgi: Açık
Ana Çizgi Saydamlığı: 1
Ana Çizgi Kalınlığı: 1
Merkez Nokta: Kapalı
Merkez Nokta Saydamlığı: 1
Merkez Nokta Kalınlığı: 1
Atış Hatasında Nişangâhı Soldur: Kapalı

İç Çizgileri Göster: Kapalı
İç Çizgi Saydamlığı: 1
İç Çizgi Uzunluğu: 2
İç Çizgi Kalınlığı: 1
İç Çizgi Uzaklığı: 2
Hareket Hatası: Kapalı
Ateşleme Hatası: Açık

Dış Çizgi Saydamlığı: 0
Dış Çizgi Uzunluğu: 0
Dış Çizgi Kalınlığı: 0
Dış Çizgi Uzaklığı: 0
Hareket Hatası: Açık
Ateşleme Hatası: Açık

İlginizi Çekebilir

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir